luni, 7 iunie 2010

Airbites cumparat de RDS!

Am fost si eu la AIRBITES, defapt am fost la o firma SC JUPITER SRL din 2006. Mergea prost de tot, am aflat pana la urma ce fel de firma era, venea din Turnu Magurele si avea legaturi cu Airbites, deci eu aveam internet de la AIRBITES, pana intr-un final, anul trecut cam prin martie cand am fost sa platesc abonamentul Jupiter am ramas surprins pentru ca “decorul” era altfel, alta casiera, alt birou, totul schimbat, a si foarte multe afise cu AIRBITES. Airbites care gazduieste internet in IASI si BUCURESTi venise in Rosiorii de Vede(orasul meu) ? Asa se pare, m-am interesat, am intrat pe site-ul lor dar orasul meu nu era trecut. Pana cand am aflat ca defapt Airbies venea din Bulgaria .. si nu din Bucuresti. Conexiunea era asa Rosiorii de Vede – Turnu Magurele – Bulgaria. Zilele astea am fost iar la ei la sediu sa platesc internetul si surpriza, nu mai era nimeni, doar un tip care facea curat. Mi-a zis ca nu mai este niciun sediu aici si sa ma duc sa platesc internetul la sediul RDS. Mirat, m-am deplasat la sediul RDS (rds :x ) si acolo casiera mi-a zis ca firma mea a fost cumparata de ei si ca de azi sa platesc la ei abonamentul. Eram fericit, in sfarsit RDS, dar internetul nu s-a schimbat deloc :| aceasi viteza, acelasi IP. :| Ideea era ca Airbites a fost cumparat de RDS pentru ca se extinsesera prea mult :D … cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu